برساخت ها و پیکره بندی دانش های سازمانی و ملی

برساخت ها و پیکره بندی دانش های سازمانی و ملی

موجودی: موجود نمی باشد.
160,000تومان
+

ایده توسعه دانش ملی در میان نظریه های توسعه و برنامه ریزی ملی، جایگاه ویژه ای در دانش بنیان کردن امور کشور دارد. هر چند کمبود تعاریف جامع و کامل از طبیعت و کاربردهای این مفاهیم موجب تلاش های بیشتری شده است؛ اما اثری که ایجاد شده در نوع خود منحصر به فرد است، البته توسعه دانش ملی مشتمل بر دانش سازمانی- ملی بر پایه مفاهیم، نظریه ها، ساختار، فرآیندها، سازوکارها والگوها، تکیه بر مدیریت و برنامه ریزی راهبردی دانش دارد. از این رو، حیطه تقویت ایده های اساسی توسعه دانش ملی – سازمانی، هدف پایه ای این کتاب است.

با مطالعه دقیق ساختار تفکر و اجرای توسعه دانش، مطابق مباحث این کتاب، مشخص می شود که برساخت ها و پیکره بندی تفکر و نظریه پردازی توسعه دانش سازمانی – ملی نه تنها عامل الزامی برای بقا در جهان پرشتاب و تحول آفرین است، بلکه مهم تر از آن، می تواند در درون تشکلی فعال، کمک بنیادی و کارآمد به تسخیر، خلق و کسب دانش برای آحاد ملت و برنامه ریزان راهبردی توسعه دانش جهت پیشرفت فراگیر و همه جانبه کشور، به نماید.

کتاب برساخت ها و پیکره بندی دانش های سازمانی و ملی، دریچه ای از جلوه های بسیار نوین و کم نظیری را در عرصه دانش های سازمانی و ملی با برساخت های نوآورانه و پیکربندی خلاقانه به روی جامعه علمی می گشاید. 

مشخصات کتاب
مؤلف: دکتر محمدرضا حمیدی زاده (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی)
عنوان کامل: برساخت ها و پیکره بندی دانش های سازمانی و ملی
تعداد صفحات : ۴۱۲ص.
قطع کتاب: وزیری
مشخصات نشر: تهران: ادیبان روز، ۱۳۹۷
نوبت چاپ: اول
موضوع: مدیریت دانش - یادگیری سازمان - سیاست علمی - آینده نگری
شابک: ۶۲۲۰۹۷۸-۶۱۵۶-۰۶-۶

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید